2012. február 1., szerda

Pif nálam :)


Ildinél jelentkeztem a játékra, szóval most a szabályok értelmében én is kiteszem a felhívást a blogomba, remélve, hogy lesz három leányzó, aki szeretne tőlem ajándékot kapni :))) Remélem, így lesz és akkor én ígérem, hogy 365 napon belül eljuttatom hozzád, a Neked készült ajándékot! Cserébe csak annyit kell tenned, hogy Te is kiteszed a blogodba a felhívást és megajándékozod az első három embert, aki hozzászólást ír a bejegyzésedre! Ha szeretnél nálam jelentkezni, hagyj itt egy üzenetet!!!

13 megjegyzés:

Kaszás Ildikó írta...

Kár hogy nálam jelentkeztél mert én szívesen jönnék játszani hozzád !!!
Látod nem szeretnek játszani !!!
Csak nekünk van játékos kedvünk !!??

romi írta...

Hű... én jelentkezek Nálad erre a játékra! Már rég szeretnék egy "Edites" ékszert :)

Edit írta...

Örülök Neked!!! :)

Mia írta...

Hááát... Editesékszert én is szeretnék, de sajnos azt nem tudom, mi van olyankor, ha én is hirdettem egy pif játékot, és várom a jelentkezőket... ilyenkor újra meg kell hirdetnem? :S

Schnappy írta...

Én is játszom már, bár nálam még van kiadó hely bőven!:)

Edit írta...

Mia! Igen, akkor megint meg kell hirdetni, legalábbis én úgy tudom.

Mia írta...

Én is így tartanám korrektnek. Hirdetném én újra, de hozzám nem jönnek... :( pedig szívesen ajándékozok!!! :))) Akkor most beneveznék ide is, és akkor újra hirdetem! Nem hagyhatom ki! :)

Edit írta...

Nagyon örülök neked Mia! :) És köszönöm, hogy bevállalod a plusz három ajándékot! Biztos vagyok benne, hogy akad még nálad jelentkező! :)

Perl - Eni írta...

Elakadtam a számolásban.
Azt hiszem lehetek harmadik, de nem vagyok benne biztos???
Még nem játszottam, de szeretnék :)
Lehet?

Edit írta...

Hát, persze hogy lehet!!! :) Te vagy a harmadik! Örülök, hogy itt
vagy!!! :)

Ládikó írta...

Nagyon sajnálom, hogy lemaradtam, :( majd legközelebb :) de jó nektek lányok :) jó játékot.

Edit írta...

Jaj, de aranyos vagy! :)

Mia írta...

Bizony jó nekünk! :) Én már tervezgetem is az én egyik ajándékomat (egyelőre egyetlent), és alig várom az Editesékszert! :)Amint meglesz, dicsekszem is vele! :D