2012. március 7., szerda

:D





Megérkezett Krisztitől a várva várt csomag!!! Az első gondolatom az volt, miután kibontottam, hogy a csaj őrült, a második pedig az, hogy én ennek mennyire örülök!!!!! :))) Hát, szóval ezt a csodaszép ékszeres dobozkát kaptam!!!! Mit is mondhatnék még róla?! IMÁDOM!!!!!!!! Fantasztikusan szép, aprólékos, és hihetetlenül kidolgozott!!!! Kriszti! Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!!!!!! Nagyon fogok rá vigyázni! :)

Megpróbáltam minden oldalról lefotózni. A Raw sorok számából tökéletes lemérhető Kriszti elmeállapota :))))) Azonnal világossá vált, hogy miért készült ennyi ideig! :) Na, nem mintha sürgettem volna a dolgot! Így sokkal izgisebb volt! :)))
Sajnos a fotók elég harmatosak (bénák), szóval ajánlom Krisztinél is megtekinteni! :)

29 megjegyzés:

Zsu írta...

Gratulálok, csodaszép ajándék

Lakota mágia írta...

Nagyon-nagyon örülök, hogy örülsz!!!
:-)))))))))))))))))))))))
Remélem, tudod majd használni is valamire!!!
:-))))))))))))))))))))

Dalma-Almada írta...

Szuper ajándék, csodálatos örömöt jelenthet!

Timike írta...

Remek ajándék, használd egészséggel.

Schnappy írta...

Hát Edit, azt hiszem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy irigykedünk rád, mert egyszerűen mesés ajándékot kaptál! Kriszti tényleg megszállott, de fantasztikus dolgokat alkot! Ez a doboz egyszerűen elképesztő ötletes!:)

Las Cositas de Lyra írta...

It is a wonder ... enjoy!!!

Ági írta...

hű, erre most rácsodálkoztam :D gyönyörű!!!

Kökörcsin írta...

"Az első gondolatom az volt, miután kibontottam, hogy a csaj őrült"
XD XD XD XD XD XD
:D
Nagyon szép amúgy :))))

Cheeks írta...

csodálatosan szép lett:)

Marcsi írta...

Valami fantasztikius ajándékot kaptál!!! :))

Alma írta...

Nagyon nagyon bulis- tulipánostól! Micsoda türelem , odafigyelés -s azt hiszem jól látom, sok sok szeretet!

romi írta...

Hát Edit,nagyon szerencsés vagy!! Nagyon egyedi és gyönyörűséges ajándékot kaptál! Nem csoda,hogy lassan készült,jó munkához idő kell,hát még ilyen aprólékoshoz :))

Marilla írta...

Edit ez gyönyörű !El hiszem hogy nagyon örülsz neki !

Csíki mama írta...

Osztozok az örömödben, csodás varázsládikód van.

Gruber Tímea írta...

Fantasztikus ajándék!

norono írta...

Azta mindenit!:-)))
Varázslatos!

Mia írta...

Jesszus, de széééP! OLyan Nekedvaló ráadásul, szerintem telitalálat!!! :))))

Györgyi írta...

Irigylésre méltó ajándék.

Mel írta...

Nagyon szép

POÉ írta...

Gratula ! Gyönyörű szépet kaptál !

Berjo írta...

Csoda-dobozkát kaptál, igazán egyedi és fantasztikusan ötletes! Bizony, hogy én is irígykedek!! :DDDD

Mar írta...

Vaya trabajo! Es muy original.
Menj dolgozni! Ez nagyon eredeti.

Orsi írta...

Elképesztő ajándékot kaptál, csak tátottam a számat, mikor megláttam! :)

Beagyöngy írta...

Gyönyörűszép ajándék! Biztos sok örömöd lesz benne!
Lakota tényleg megszállott! :-))

Csilla Papp írta...

Aztamindenit!!Ez aztán nem semmi munka lehetett!De megérte, mert gyönyörű!!Nem csodálom, hogy örülsz neki!!

Kaszás Ildikó írta...

Edit !!!
Csodás ékszerdobozkát kaptál !!!
Én kicsit elakadtam mert már elkészítettem neked az ajándékot és a fényképezés után derült ki hogy ezt nem küldöm el mert nem tetszik igazán !!!
Így még kicsi türelmet kérek hogy olyan ajándékkal lepjelek meg amit érdemesnek tartasz arra, hogy bele tedd ebbe a gyönyörű ékszerdobozba !!!!

Alma írta...

Itt Nálad is megcsodálom !!! Csudi jó!!!

Chica79 írta...

wow, complimenti, è meravigliosa!!!

Chica79 írta...

wow, complimenti, è meravigliosa!!!