2010. március 17., szerda

Raw romantika...


15 megjegyzés:

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Egyszerűen nagyszerű!!!

Cirelin írta...

Nagyon jóóó lett, szeretem a raw-ot, és mindig látom, miket nem lehet vele csinálni, csak ámulok. Gratula! :)

Lakota mágia írta...

Ez megint fantasztikusan jól sikerült!!!
:-)

Méri írta...

Nagyon szép ez is!

Panka gyöngye írta...

Tündével értek egyet!Egyszerű,de nagyszerű!

Mandy írta...

Nagyon szép lett!

Edit írta...

Köszönöm szépen!!!

Évi írta...

Nagyon tetszik!

Marilla írta...

Ez igen ! Mennyi idő alatt csinálsz meg egy ilyen láncot és karit ?Nagyon szép ez is .

Csapó Krisztina írta...

Nagyon-nagyon ügyes vagy!!! :-)

Hajnal írta...

Ez is nagyon ott van :-)
Imádom a munkáid :D

Edit írta...

Köszönöm szépen :-)))))

Anami írta...

Nagyon szép lett, tetszik!

Edit írta...

Marilla!
Igazából nem tudnám megmondani, hogy mennyi idő volt, mert folyamatosan fel kellett ugrálnom fűzés közben, de a nyaklánc szerintem olyan 1-1.5 óra alatt elkészül (bár, szerintem én nem fűzök túl gyorsan :-)A karkötővel, már sokkal többet foglalkoztam, mert baromi hosszú, ugyan ez így összetekerve nem nagyon látszik :-)

Edit írta...

Köszönöm Anami!