2010. február 5., péntek

Játék!


Krisztinél jelentkeztem a játékra, szóval most a szabályok értelmében én is kiteszem a felhívást a blogomba, remélve, hogy lesz három leányzó, aki szeretne tőlem ajándékot kapni :))) Remélem, így lesz és akkor én ígérem, hogy 365 napon belül eljuttatom hozzád, a Neked készült ajándékot! Cserébe csak annyit kell tenned, hogy Te is kiteszed a blogodba a felhívást és megajándékozod az első három embert, aki hozzászólást ír a bejegyzésedre! Ha szeretnél nálam jelentkezni, hagyj itt egy üzenetet!!!

6 megjegyzés:

Méri írta...

Én szeretnék megint jelentkezni, nálam már sikeresen lezajlott egy játék minden gond nélkül.

Edit írta...

Örülök Neked!!!

Csapó Krisztina írta...

Szia Edit!
Csatlakozom én is!

Edit írta...

Szia!!! Neked is örülök!

Lakota mágia írta...

Nekem is örülnél? Mert bizony én is szeretnék tőled ajándékot!!!:-)

Edit írta...

Naná, hogy örülök :))))))